Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Blijf op de hoogte en volg

11 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Zoals jullie allemaal weten, ga ik komende woensdag een week naar Mallorca. Super spannend!

Nu begrijp ik dat jullie natuurlijk niet 1 week zonder mij kunnen. Daarom ben ik deze blog gestart. Hier hou ik jullie op de hoogte van al mijn avonturen! SUPER LEUK!

Ik hoop dat jullie deze blog met veel plezier volgen en lezen.

Liefs Jol.

P.S. Ik zou het echt helemaal geweldig vinden als jullie ook af en toe eens zouden willen reageren. Maar niet teveel he! Ik moet wel tijd over hebben om te genieten! xoxo

  • 11 Mei 2014 - 14:43

    Milan De Beste Amice:

    We gaan je missen Jol!
    Doe voorzichtig daar. Geen water uit de kraan drinken en pas op in het verkeer, ze rijden als gekken op Mallorca!

  • 11 Mei 2014 - 18:39

    Annelotte En Daan:

    Hallo Joke,.

    Fijne tijd daar!1 Daan is.jaloers hoor en niet te veel achter de vrouwtjes aan he hahah
    En ze hebben daar lekkere pizza's ga je ook nog naar el soleil???

    Lieve groetjes Annelotte en Daan

  • 12 Mei 2014 - 17:14

    T. America:

    Yes! Een week lekker gek doen in huis zonder die belerende blik van jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Day 4 and 5

17 Mei 2014

dag 3

15 Mei 2014

Dag twee

14 Mei 2014

Eerste dag!

11 Mei 2014

Bijna weg

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 2214

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: