Dag twee - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu Dag twee - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu

Dag twee

15 Mei 2014 | Spanje, Bunyola

Hoi allemaal! Daar ben ik weer!

Allereerst wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor het feit dat jullie schijnbaar met zoveel plezier mijn verslagen lezen. Ik heb van een kennis van mij eens vernomen dat alleen Oome Joop, gekke Tante Rieneke en ik haar waarbenjij.nu bekeken. Zelf haar ouders namen niet de moeite om alle verhalen en avonturen te lezen. Dan ben je dus elke dag een uur bezig om een leuk stukje te schrijven en voor wie? Voor de kat z'n kut! Overigens schreef tante Rieneke altijd compleet gestoorde doch hilarische reacties bij die stukjes. Eigenlijk was dat de enige reden waarom ik die waarbenjij.nu nog las. Anyhow. Ik dwaal af. Super leuk dat jullie de mijne wel lezen. Was gister best een beetje trots op de reactie van Studentencafe de Koning te Haarlem. Ze zijn mij daar nog altijd niet vergeten.

Ik heb wel eens gehoord dat je zo'n blog als deze kort moet houden, omdat je anders je lezers kwijtraakt.

Dus:
Ik heb gefietst vandaag, was zwaar maar ook heel mooi. En daarna op het terras in het dorp bier gedronken net wat gegeten en nu zo naar bed.

Tot morgen.