Eerste dag! - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu Eerste dag! - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu

Eerste dag!

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2014 | Spanje, Bunyola

Hooi allemaal!

Groeten uit Bunyola, Mallorca.

Hieronder zal ik kort en bondig vertellen wat ik vandaag allemaal gedaan heb.

Vanochtend ging de wekker om 3:30, best vroeg, aangezien ik dan normaal nog niet eens naar huis ga. Toen ben ik gaan douchen. En toen heeft mijn vader me naar Schiphol gebracht.

Op schiphol werd mijn hele handbagage overhoop gehaald. Toen vonden ze mijn fietspedalen verdacht. Toen heb ik een flesje water gekocht en ben ik even op een bankje gaan zitten. Toen gingen we (pluralis majestatis) inchecken. Normaal blijf ik altijd zo lang mogelijk zitten, maar dit keer niet. Dat was dom. We moesten best lang wachten.
Toen ging ik op mijn plek zitten. 24F. En toen ben ik meteen een slaapje gaan doen, want ik vloog om 05:50. Om 08:05 werd ik wakker. Toen waren we al boven Mallorca.

Toen ging ik uit de vliegmachine. Toen ging ik mijn bagage van de band halen. Toen ging ik naar de Car Rental. Daar moest ik vet lang in de rij staan. Echt onwijs matig.

Toen kreeg ik mijn ride (check de foto morgen). Een ford Fiesta. Vroem Vroem. Toen reed ik naar Bunyola. Toen ontmoette ik Sebas. Bij wie ik verbijf. Toen ging ik mijn fiets ophalen in Port Soller. Om daar te komen moest ik door een tunnel heen. Daar moest ik 5 euro en 5 cent voor betalen. Dat had ik gepast. Toen kon ik de winkel niet vinden. Toen ik hem had gevonden wilde ik parkeren mocht dat eigenlijk niet van de politieagent, maar omdat ik alleen even mijn fiets wilde halen mocht dat wel.
Toen ging ik mijn fiets halen. Een Trek madone 4.9 met automatic shifting Ultegra (voor de liefhebber). Best een prima ding.

Toen ging ik terug naar Bunyola. Toen ging ik boodschappen doen om te lunchen. Ik at brood met Chorizo. Dat is echte Spaanse worst, die een beetje oranje is. Net als mijn baard.
Toen ging ik racefietsen. Over de col de Soller. Die heb ik toen van beide kanten gedaan.
Toen was ik een beetje moe en ging ik douchen. Toen ging ik naar het dorp. Daar heb ik bier gedronken. Dat was heel goedkoop. Net zo goedkoop als het in de koning was toen ik 15 was. Ja echt heel goedkoop en je kreeg er nog nootjes en olijven bij ook. Toen ging ik eten. Dat was niet zo interessant.
Toen ging ik naar huis en toen ging ik dit stukje schrijven. Toen was dit stukje uit.

Groetjes

  • 14 Mei 2014 - 23:23

    Jason:

    Super mooi verteld Jolke

  • 14 Mei 2014 - 23:46

    Studentencafe De Koning:

    Ondanks je dyslexie weer een prachtig verhaal Jolke!

  • 15 Mei 2014 - 09:28

    Roel Nabuurs:

    Hoi Jolke,

    Super leuk dat je een blog bijhoudt terwijl je weg bent! Ik kan me voorstellen dat dit echt een verademing is voor je familie, zo kunnen zij ook lekker op de hoogte blijven van al je avonturen daar in het verre Mallorca! Zo te zien heb je het al erg naar je zin gehad, fijn om te lezen. Heel veel plezier vandaag, en ik kijk uit naar je volgende verhaal;)!

    Groetjes

    Roel

  • 15 Mei 2014 - 09:53

    Renske:

    Wat een fantastisch reisverslag. Normaliter hou ik daar niet zo van maar er zijn uitzonderingen. Super inspirerend. Bedankt!

  • 16 Mei 2014 - 11:20

    Myrthe:

    Heel mooi en ook specifiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bunyola

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Day 4 and 5

17 Mei 2014

dag 3

15 Mei 2014

Dag twee

14 Mei 2014

Eerste dag!

11 Mei 2014

Bijna weg

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 2221

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: