dag 3 - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Bunyola, Spanje van jollieinmallorca - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2014 | Spanje, Bunyola

Aangezien ik vandaag niks noemenswaardigs heb meegemaakt een kort verslag. Mam en pap het gaat goed met me!
X

  • 17 Mei 2014 - 17:25

    Ton Roozen:

    Wil je ons hier buiten laten

  • 18 Mei 2014 - 12:56

    Mama:

    Dag lieve Jol,

    Je vader is wat chagrijnig vanwege jouw eenzijdige beslissing om alleen op avontuur te gaan. Hij had graag deelgenoot willen zijn van al jouw (wielren)avonturen. Vandaar zijn enigszins bekoelde reactie, die nog maar een korte weergave is van het getier dat ik de afgelopen week heb moeten aanhoren. Je weet hoe hij kan zijn...
    Ik vind het erg lief van je dat je op het verre mallorca aan je ouders denkt. Blijkbaar hebben we toch iets goed gedaan! Drink je er eentje op ons?
    Pas je wel op voor het verkeer daar? Ik las in de zaterdagbijlage dat het er daar nogal eens ruig aan toe gaat. Nu weet ik wel dat je goed met mensen bent, maar je verweren tegen een Zuid-Europese automobilist is toch andere koek dan psychologiemeisjes via tinder je bed inpraten.
    Ik vind het maar wat spannend dat je de wijde wereld in bent getrokken! Let goed op jezelf en vergeet je vitaminepilletjes niet!

    Dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bunyola

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Day 4 and 5

17 Mei 2014

dag 3

15 Mei 2014

Dag twee

14 Mei 2014

Eerste dag!

11 Mei 2014

Bijna weg

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 2226

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: